for you

Hajhaj. Trots att jag har sovmorgnar tre dagar i veckan så känns det som att jag är på skolan vid 8 jämt nuförtiden, eller så är det jag som inbillar mig, så kan det ju också vara. Imorse var jag iallafall där vid den tiden, hade engelska nationella. Sen har lektionerna rullat på. Klarade mitt naturprov som jag har gruvat mig inför, så det kändes jävligt skönt! Annars har det väl inte hänt allt för mycket. Åkte med Bea till ica, handlade med mig lite mat och gick hem och käkade. Tänkte försöka sova en timme nu innan träningen, så kan jag plugga när den är slut.

Imorgon ska jag iväg på lite ärenden innan skolan. Sen skola då, och imorgonkväll har jag mer fotbolll. Kommer ut på gräs idag också, heaven! BSKpremiär på lördag också, inte illa alls. Men nu ska ja kila, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0