fighter

Åh, fin söndag. Ligger fortfarande i sängen och tänkte göra det i många timmar till. Ska slå på en film och mysa ner mig under täcket. Låter mycket bra om jag får säga det själv.

Gårdagen var väl trevlig, vi gjorde i princip ingenting men det gör inget. Vi har ju hela livet på oss. Vet inte riktigt när jag kom hem, men efter en stund framför datorn stängde jag av och somnade på en gång. Om det ändå kune vara så alla andra dagar också, det hade varit nått de!

Har precis beställt några bilder, 100 stycken för att vara exakt. 29 spänn ska man väl kunna slänga upp! Nån dag ska jag fixa med alla och få upp dom nånstans här inne i rummet, samma hos mamma. När det blir vet jag dock inte, men om jag känner mig själv rätt kan dom lika gärna ligga i ett år, haha det där problemet att ta tag i saker..

Men nu ska jag slå på en rulle och ta det lugnt, att vi är ledig imorgon gör inte dagen sämre. Känns faktiskt jävligt, jävligt, jävligt skönt. Kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0