feel it

Ja här står det stilla, men livet går väl vidare ändå. Idag har jag varit så himla glad, och sen försvann det på en sekund.

Idag har vi bara lyssnat på projektarbetesredovisningar på skolan, inte jobbigt alls. Sen följde jag med Jennifer hem. Gjorde toast och såg på en pinsam film, gjorde några snygga moves med hennes rullstol, och förutom det skrattade vi åt livet bara. Precis som det ska vara. Sen kom mamma och hämtade mig när hon slutade.

Kom hem hit. Johan kom på besök, käkade middag med han och Lemons, plockade på skräp på släpvagnen och åkte och kastade det på soptippen, kom hem, körde till träningen, kollade på den, kom hem igen. Sen låg jag och kikade på tv bara, sen gick det utför. Är så himla arg bara.

Efter big brother gick jag ut hit och la mig. Efter det här inlägget ska jag göra skolarbeten, och jag skiter i hur jävla länge jag blir uppe och jag skiter i om det blir fel. För nu ska jag få saker gjorda. Jag har lagt telefonen borta i hörnet av stugan så jag kommer upp imorgonbitti. Jag ska hinna duscha, fixa mig, och gå bort till skolan till nio. Ska träffa mentor och sedan ta bussen till staden för att kika på esteternas teater och dans. Blir trevligt det. Sedan ska jag tillbaka på skolan och träffa mentor igen, jobba mer med skolarbeten, och sedan tar jag helg, en efterlängtad sådan. Ska dock plugga ännu mer, men med Jennifer, så det ska nog gå bra.

Det var allt för denna gång, hoppas eran kväll är bättre än min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0