djuriskt trött

Efter att vi hade varit i stan med skolan så fick vi egentligen sluta, 12:20. Men jag åkte tillbaka till skolan och jobbade till tio i 4 istället. Kände mig väldigt duktig.

Gick hem i regnet till pappa. Packade lite och sedan gick jag över på cosmos och handlade mat till mig och Jennifer. Mamma kom och plockade upp mig där och sedan hämtade jag dator och så vidare hemma hos henne innan hon tillslut släppte av mig hos Jennifer. Åt efterlängtad mat och sedan har vi mest suttit vid varsin dator. Har färgat Jennifers hår och vi har även orkat smetat på en ansiktsmask. Än så länge är det allt, och så lär det förbli också. Efter nattens korta sovstund så känns det som att jag skulle kunna somna precis här och nu.

Imorgon vankas det hemmamatch på norrporten och sedan ska jag hänga med Ellen och Fp, förhoppningsvis hittar vi på något trevlans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0