come home

Designen är återigen lite annorlunda, jappjapp. Mår förövrigt bättre, är fortfarande förkyld, men annars rullar det på. Efter middagen köpte jag med mig gotta till Jennifer och hälsade på henne, hade mycket trevligt och nu återgår vi nästan till det vanliga igen, känns skönt. Har saknat henne ju. Imorgon väntas skoldag, dock utan lektioner, halleluja! Ska lyssna på några projektarbeten som jag har fattat det, så dagen lär vara skön. Efter skolan ska jag hemåt och vänta in kvällens träning, sen är det fredag igen. Tror jag ska plugga med Jennifer och umgås med henne bara, sen på lördag har vi som sagt match, och sedan ska jag umgås med Ellen och Fp, kingking.

Livet känns bra igen. Den här veckan har känts halvjobbig med sjukdom och negativ inställning på det mesta. Nu ska jag bara bli frisk och få skolan att funka, inte långt kvar till sommarlov heller. Fick veta att jag har fått sommarjobb på HL för tredjje året i rad också, så nu är man ju garanterad pengar, inte fel alls. Dock är jobbet inte alls roligt, men damerna på monteringen tycker ju om mig så det ska nog gå bra ;) Haha.

Nu ska jag kika omkring innan jag stänger ner och ska sova, så adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0