cold case

Hejsanhejsan. Blev inget umgås med tjejerna ikväll. Tror att vi alla kände att orken inte fanns där helt enkelt. Så vi tar det imorgon istället :) Matchen gick väl ok iallafall. Den slutade 1-1, och jag tar mycket hellre det än en förlust, så man ska väl vara lite nöjd iallafall. Vädret var inte alls på våran sida, det snöregnade och blåste, vilket resulterade i en jävligt kall kropp när matchen var över. Sista 20 minuterna hade jag lust att springa till bilen och lägga mig där, hua va kallt det var alltså. Men nu är det över, och en poäng i ryggsäcken är bättre än inget iallafall. Serien har ju bara börjat!

Annars har jag inte så mycket att säga, slänger in några onödiga bilder i nästa inlägg om vad jag gör. Kan bli tråkigt, jag gör ju inget, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0