boxer

Jag drunknar i plugg, men det är väl som vanligt då. Jag har iallafall mejlat in ännu en uppgift, och nu börjar listan äntligen se kortare ut. Har dock en del kvar som ska göras klart så snabbt som möjligt. Hur tiden ska räcka till vet jag inte, men på nått vis ska det väl gå. Får sitta uppe hela nätterna hela veckan, kan ju iallafall bli spännande att se hur jag är i slutet av veckan.

Ska ut till stugan nu och packa ihop alla kläder som ska med till pappa. Ska också hänga in det som inte ska med, och dammsuga. Så så ser min dag ut. I veckan blir det skola och fotboll. Match till helgen, och förhoppnignsvis grillning med vänner. Vi får se helt enkelt. Läääjuuu uppdatera i vanlig ordning, utan bilder dock då den är utlånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0