blondie

Tjenna, skolan har rullat på. Fick veta att jag klarade morgonens prov som jag inte ens kunde. Fick höra bra saker av sammhällesläraren också, så det känns bra. Har endast två och en halv uppgift kvar att göra, så nu tänkte jag sitta tills jag somnar med datorn i knät! Eller ja, förhoppningsvis tills jag är klar iallafall.

Efter skolan fick jag och Ellen åka med Fp in till birsta, mötte upp Michaela, och sökandet efter diverse saker började. Michaela fick med sig avslutningskläder, och jag fick med mig lite saker jag också. Hårfärg, klänning, jeansshorts och en jeansväst. Lär väl slänga upp nån bild när tiden finns. Jonte hämtade oss och nu är jag och Ellen hos pappa. Ellen färgar mitt hår och jag ska plugga, ber till gud att det inte kommer se förjävligt ut. Huahua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0