why am I crying?

Heyhey! Idag är livet på topp må ja säga, haft haft förjävliga krämper till och från, men nu är man fit for fight! Moder jord hade åkte en sväng på apoteket och nu mår man igen! Känns fantastikt nu när man legat och sörjt av smärtor i en vecka, så nu jäklar!

Har som jag trodde inte kommit nån vart med packningen! Men jag har iallafall lagt i diverse biljetter och pass i mitt införskaffade resefodral iallafall, woho. Annars så orkade jag mig igenom skoldagen, mötte upp pappa och köpte mat. Sen låg jag i fosterställning tills mamma kom och hämtade upp mig. Sen kom nästa skjuts till ncc och jag kom därifrån för en stund sen. Planen var att packningen skulle vara igång nu, men icke. Men jag är iallafall påväg, det är alltid nått. Tänkte ta in en massa kläder och prova nu lite, sen kika på bb, och sen återgå till packningen. Nån gång ska man väl bli klar.

Nä nu hurrni, det här har jag inte tid med. Så hejhej, slänger upp några meningslösa bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0