w y & f

Idag har jag hittat massor av fin musik, jag tycker om mig själv då. Jag har beställt hem bilder på internet också, flera stycken, och det blev inte ens dyrt. Det tycker jag också om.

Idag är en sån dag då jag skulle kunna skriva tusentals rader på evernote. Jag skulle kunna knäppa miljarder bilder på allt som är onödigt. Jag känner mig inspirerad och jag vet inte varför. Jag vill bara göra, och se ut som hon jag vet att jag kan vara. Men av nån anledning kommer jag aldrig riktigt dit. Jag tror bara att det är på gång, eller jag hoppas att det är så. Jag vill fortsätta vara inspirerad, fortsätta känna såhär. Jag ska fortsätta längta efter sommaren, och jag ska fortsätta se framför mig allt jag vill, och ska göra. 2011 var mitt år, men 2012 ska bli minst lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0