torsdagsjävel

Jag har ont i hela kroppen sen träningen, till och med i huvudet. Men det gick ändå okej, så jag är nöjd. Fick åka hem med Sune, han släppte av mig och en massa kakor hemma hos pappa. Strax efter så tog jag en promenad hem till mamma. Hängde tvätt och duschade, sen intog jag soffläge. Mycket skönt, mycket skönt.

Just nu ligger jag ute i stugan och kikar omkring på lite bloggar. Jag vill att morgondagen ska bli fantastisk, jag hoppas att jag vaknar och känner hur jäkla glad jag är. Vill inte vara på dåligt humör mer, så det hade varit perfekt. Men nu måste jag stänga av snart, så jag inte bryter min nya kliva-upp-på-morgonen-trend. Det hade varit tråkigt. Så jag säger hejdå, också hörs vi nog imorgon. Haha. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0