space

Hajhaj, veckan har gått snabbt och imorgon är det redan fredag. Riktigt skönt må ja säga! Dessutom blir det kick off med laget imorgon, och det kommer nog bli skitkul. Efter det får vi se vad som händer, jag tror det blir en fin fredag iallafall.

När jag är klar med det här ska jag byta om för träning. Först har vi utelöpning, och det är min kropp inte redo för alltså. Haha hua, innan träningen i måndags så hade jag inte tränat på tre veckor. Såå vi får helt enkelt se hur länge jag orkar. Sen kan jag bara hoppas på att själva träningen går bättre än sist.

Idag har jag spenderat pengar också, blev en rejälare summa än vanligt, men jag är glad för det! Skulle ha lagt upp en bild om jag hade orkat klistrat ihop allt, men det gör jag inte. Så ni får se när jag har fått grejorna istället. Men nu måste jag kila, ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0