söndag

Heyhey, sitter ute i stugan nu precis som vanligt. Moder jord kommer hem idag så jag har städat lite och så, Julia kom och gjorde mig sällskap en stund också. Annars har jag inte hunnit med mycket mer, och något annat har jag inte planerat att göra tills jag ska åka på samling. Idag är det träningsmatch mot Hudik som gäller, så det är bara att börja ladda.

Igår skjutsade Jens mig och Ellen ner till Bea. Jag och Bea åt och sen rullade resten av tjejerna in. Hade inte så myclet för oss, men vi hade trevligt ändå. Strax innan tolv åkte jag och Ellen hem, så det blev en väldigt tidig kväll. Men det var skönt det också, var så jäkla trött igår alltså. Huaa.



Nu tänkte jag kika lite på SATC, heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0