you had me at hello

Går ut tvåan som också var mitt kämpigaste skolår någonsin. Har sommarlov som jag har längtat efter i flera månader. Är uppe sent om nätterna för att inte göra någonting. Går på sörberges gator fram och tillbaka som jag även lär göra resten av livet. Fyller 18 år och jag älskar det. Spelar fotboll som om det inte fanns något annat. Har kul med vänner och skrattar åt livet ganska ofta. Planerar 18års middag och nu är den här, idag. Vill ha närhet och ibland får jag den, oftast är det bara jobbigt. Köper mat och diverse saker för flera hundra. Är dyster ibland men livet är ändå på topp. Klipper av mig håret och ser ut som en 12åring. Försöker fixa tävlingar som kanske inte ens är roliga. Gruvar mig inför maten för jag har aldrig lagat tacopaj förut, tänk om det blir äckligt. Får fint samtal av tränaren som berömmer mig. Måste hinna duscha och göra mig i ordning, men har inte tid, fast att jag sitter här och egentligen har jag hela livet på mig. Träffar Ellen och hennes lover hela tiden, jag är glad för att få den här tiden som jag en gång missade. Går ut och äter och kan köpa min egen cider. Umgås med Lemons och tycker att det är trevligt, familj och släkt är fint.

Välkommen till mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0