andetag

Hajhaj, fin dag dehär. Blev väckt imorse av att Ellen skickade sms, var svintrött och var inte med i leken för fem öre. Hörde att broder var utanför och grejade med nå grus, så jag klev upp efter lite om och men. Käkade gofika till frulle samtidigt som jag stog och pratade med Johan. Han fick sen med mig på kusinernas avslutningsfika hos mormor, och efter det bjöd mormor på mat, och sedan följde jag med moster in till birsta en sväng. Fick med mig två armband och en blus typ, båda två hade jag suktat efter, så nu är dom mina.

Malin släppte av mig hos Ellen, och sedan gick jag hem och diskade lite och så. Ska slå på The Hills nu och ta det lugnt hela kvällen, se på lite fotboll och bara ladda inför morgondagen. Då vankas det 18års middag, för ingen mindre än mig, hihi äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0