trött

Ligger i skrivande stund i sängen och gör ingenting, kollar på tv bara. Har hunnit med en del på jobbet idag, sedan for jag och Jens in på birsta en snabbis. När jag kom hem började jag med mitt matlagande och Ellen kom. Jag hjälte henne slinga hennes hår och sedan var jag tvungen att åka på målvaktsträning. Det gick skit redan i början, och mina sår på låret gjorde för ont för att ens kunna kasta mig bra. Så jag klev av. Madde skjutsade hem mig och sedan dess har jag legat här, förutom dusch och lite fika.
 
Imorgon är det mer jobb, telefonköp och mer träning. Telefonköp låter givetvis mest lockande. Jag kommer bli rätt fattig men det är det väl värt antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0