standing still

Men hej igen. Här har det stått stilla, men jag har knappt suttit nått vid datorn. Jag har iallafall haft en bra vecka än så länge. Att inte känna någon stress över skolan, att inte ha några viktiga lektioner och att bara få sitta av tiden typ känns bra jäkla skönt. Att det har gått bra i fotbollen också känns bra, trots handledsproblem. Hade en jäkligt kul kväll igår också. Vi var bara hemma hos Jonte, men på nått vis så hade vi bra kul ändå. Det slutade med att jag sov kvar där också.

Imorse vaknade jag i ett ryck av att Jonte kom och väckte oss med nån jävla megafon, jahapp! vart så rädd att jag låg och skakade, haha.. Låg iallafall kvar ett tag innan vi tjejer gick och käkade. Sen gick vi tillbaka och jag somnade i sängen, hur länge är dock oklart. Efter min sovstund chilledillade vi i soffan innan jag gick hem hit till moder jord och fixade mig på nytt. Sen kom dom och hämtade upp mig igen för att åka till, ja nått bilställe, haha. Och det är min dag de. Har inte ätit någon middag så jag är skithungrig, men det tänkte jag ta igen imorgon på nått vis! Nu ska jag kika på nån serie och vara vaken så länge jag vill, hehehehejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0