nyklippt..

Klippningen som jag har gått och skjutit upp är nu avklarad, och jag tänkte mig väl inte nån större skillnad, men så sitter jag här och känner mig korthårigare än nånsin! Haha det fula var att det var jag som typ tvingade mamma att ta mer och mer för att det var så slitet. Hon sa till och med nej, men jag gav mig inte. När vi tillslut la fram håret så jag kunde se det i spegeln så skrek jag rakt ut och förbjöd henne att klippa mer. Haha jag var till och med påväg att börja grina en sväng.. Men nu är jag faktiskt nöjd, och nu planerar jag en än gång att ta hand om mitt hår, men om några månader lär man väl sitta här och ba, jahapp, korthårig, igen. Haha..


Om ni inte fattar så är de tre övre bilderna sen innan, och den nedre nu.
Dålig bild, ofixat såklart. Men det går väl an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0