iPhone 4s wohoo

Ligger i sängen och skriver, igen, haha. Är helt slut, somnade till och med på sista kvartsrasten idag på jobbet. Hoppsan!
 
Efter jobbet åkte jag med Jens och Carina på Axfood och handlade en massa mat till Jens 40års fest. Gud, är fan magiskt därinne ju. Ville ha allt jag såg. Sen for vi vidare in på birsta en sväng för att köpa min telefon. Vi fick vänta i kön i en timme på telia, så medans handlade jag lite nödvändigheter till telefonen, och donken såklart! När vi väl var klar släppte Jensan av mig hos pappa, käkade min mat och la mig sedan här. Sen dess har jag legat här kan man väl säga.
 
Imorgon är det äntligen fredag och det känns jävligt skönt. Första jobbveckan klar osv. Ska inte göra ett skit, ligga här i vanlig ordning kanske? Ja, blir nog så va. På lördag kliver jag iallafall upp tidigt och åker till Krokom på match, sedan hemåt och fixa mig inför en utgång med en vän eller två. Blir roligt de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0