I'm not a winner

Fan va den här dagen har gått fort då. Whyyyyy, jag som börjar jobba imorgon liksom. För tråkigt.
 
Igår var jag med Ellen hela dagen, sedan åkte jag hem och fixade mig. For till Alicia och firade henne, det var trevligt och sedan for jag hemåt och sov. Skönt skönt.
 
Klev upp strax efter 11 imorse, käkade frukost och packade fotbollsväskan. Åkte på samling och spelade match, vi var skit och nu jäklar blir det revansch på lördag då vi möter samma lag igen, fast borta. Kom hem och duschade, åt gomat, ska väl byta om till nått lite finare innan vi åker bort till Johan. Han fyller år och det vankas kalas. Och det var väl det.
 
Det kommer vara skittråkigt här de närmsta fyra veckorna, ska sommarjobba och försöka överleva dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0