I won't give up

Nuså. Mådde skitdåligt imorse av okända anledningar, men nu är det bättre! Twittrade för en stund sen om att jag skulle försöka montera ihop mitt nya löpband. Sagt och gjort, nu står det där. Väldigt fint må ja säga! Dock var det inte särskilt svårt då det redan var monterad redan i kartongen, haha.. Jag behövde bara skruva fast handtagen, ingen större utmaning för en grym montör som jag ;) Haha nejdå, lyckades skära mig, så grym är jag inte.

Tänkte ta en snabb provspringtur innan jag hoppar i duschen. Sen ska jag till Ellen och umgås med henne. Kom hem vid halv 1 igår från bortamatchen, var så jäkla trött fast att jag inte ens var med på matchen. Så det känns skönt att vara träningsledig ikväll.

Men nu ska löparskorna på, hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0