heaven

Vilken trevlig dag, kunde ha slutat bättre, men så jävla bra. Nu känns det att sommarlovet är alldeles nästan här. Klev upp imorse, var trött som ett djur, men på nått vis kom jag upp ändå. Fixade mig, sen kom Fp och hämtade mig. Kom till skolan där guldkotten höll hus, och sedan blev jag och Ellen avsläppt på inez för att käka mat. Tog med oss den hem till Jonte och åt den där, och sedan intog vi chilläge. Ramlade in fler, och sedan åkte vi till grytan där studenterna kom och vandrade ner för trappan, inte ett dugg avundsjuk -.- Bara ett år kvar, sen så!

Efter det åkte vi hem till Jonte igen, var där nån timme eller två innan vi åkte vidare igen. Och igen. Och igen. Tillslut gav jag upp och blev hemskjutsad. Nu är jag så trött att jag kanske till och med skriver i sömnen, den här natten kommer fan vara magisk den. Nu har vi typ tagit sommarlov, förutom betygen som vi får på måndag, men ändå. Sommarlovet som jag har längtat ihjäl mig efter är här, och jag kan inte vara så mycket mer nöjd än såhär. På tisdag fyller jag år, och den dagen har jag också längtat som en tok efter. På onsdag ska jag käka med kompisar, och på lördag har jag middag. Nästa vecka kommer bli grym helt enkelt.
-
Jag frågar mig själv nästan hela tiden, hur kom vi hit egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0