ett fel närmare rätt

Åh, bästa dagen! Den har varit bra enda sen imorse, så bra så. Har ju som sagt varit på skolan och chillat mest, sen gick jag hem och myste i sängen lite innan min skjuts kom och plockade upp mig. Åkte buss och spelade sen match mot Remsle, vi vann med 2-1 och det känns så jävla skönt. Jag var så nervös innan matchen på grund av den förra, men det gick bra och jag är faktiskt nöjd! Så det mina vänner, det gjorde min dag de.

Bussresan hem gick snabbt och jag har varit hemma ett tag nu. Ligger återigen i sängen och ska kika lite på nån serie innan jag stänger ner. Imorgon ska jag upp vid 8 för att packa och fixa mig och så, sedan går bilen till huvudstaden. Det kommer bli grymt, galaxy har aldrig svikit oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0