en hand över min

Blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll, med sängläget och det. Men jag har haft det lugnt ändå. Käkade middag med Lemons och Jens kompisar, sen la jag mig i Lemons sovrum och kollade på teven bara. Såg sverigematchen och skrattade åt Jens kompisar, sen gick jag bort till Ellen för att hon var ensam. Det slutade med att vi två, Erik och Jonte åkte in på max en sväng. Lite mozarella sticks satt jäkligt fint de, sen for vi hemåt.

Planen är väl att jag ska fixa klart morgondagens tävlingar, haha.. Måste bara hitta orken. Och imorgon är det tidig uppstigning för att åka och handla mat och grejor med Ellen och Jonte, detta kommer bli en dyr historia, men man fyller ju 18 bara en gång så, det äre värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0