criminals

Planerar en myskväll. Ska skriva klart det här först, sen lägga in bilder sen 18års middagen, och till sist slå på nått avsnitt eller två av nånting bra. Eftersom jag inte gjort nånting vettigt om dagarna, så ska jag ställa alarm till imorgonbitti och det är väl lika bra att man lägger telefonen långt bort så jag kommer upp. Jag ska iallafall promenera bort till mamma och fortsätta fotografera huset, och sedan ska jag lägga mig i solen om det ens finns nån. Det är på tiden att jag får lite färg, så nu håller jag alla tummar jag har att den kikar fram. På kvällen ska jag hjälpa utvecklingslaget på deras match, spännande.
 
Snart kommer bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0