9999

Hej å hå, vilken jäkla bra dag detta har varit alltså. Plus att nu är det Alicias tur, grattisgrattis! <3

klev upp imorse och for sedan på utbildning på HL i två timmar, kom hem och duschade innan jag gick vidare till Jontes lägenhet, börjar bli standard att vara där nu, haha. Fixade mig, och sedan mötte jag, Ellen och Julia upp Jennifer och Bea på bussen in till stan. Gick på biteline och käkade gomat, hade trevligt några timmar, och Fp kom där nån gång också. Dom andra åkte hem medan jag, Jennifer och Fp rörde oss vidare. Hann förbi några ställen innen hejkillen skjutsade hem oss. Tack min sjukt fina vänner för den här kvällen, love uuuu!

Imorgon ska jag sova så länge jag kan, på kvällen vankas träning och annars lär det bli sänghäng. På lördasg har jag min middag, och förutom det har jag inga andra planer. Vi får se, vi får se. Nu ska jag lägga mig och sova som en gud, hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0