Sjuk

Är hemma igen och det känns som vanligt svinskönt att få ligga i sin egen säng igen, blir ju alltid så. Har haft en väldigt trevlig helg där vi bara har familjemyst i princip. Det händer inte ofta att vi alla är tillsammans, så det var kul. Men som sagt, mycket skönt att vara hemma igen! Som jag skrev förut så hade jag halsfluss förra året vid den hör tidpunkten, jag slapp det men åkte på en jäkla förkylning istället. Jag har ont i halsen och har hostat sönder min bröstkorg, Johan gav mig dock en magisk hostmedicin som tog bort det värsta. Jag har lekt snorunge och min röst lät som en kratta. Lite huvudvärk till och från på det, wohoo! Och detta har hållt i sig sen i måndags, så mitt fotbollsuppehåll innehöll sjuka ännu en gång, det tycker inte min kondition om. Menmen! Finns inte så mycket att göra. Måste försöka sova nu iallafall, imorgon börjar min sista sommarjobbasvecka och det känns så jäkla skönt! Livet rullar på helt enkelt, jag är nöjd trots dödsförkylningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0