one day left!

Somnade igår, vaknade 20:30 och missade halva programmet jag skulle se. Jahapp, bra jobbat Saris! Min sovstund resulterade i att jag inte kunde somna sen också, så imorse var jag jäkligt trött. Vilka problems va? Haha..
 
Idag har jag jobbat min näst sista dag den här sommaren, och det känns fantastiskt. Imorgon klockan 4 lämnar jag in stämpelkortet och ba, sommarlov. Känns bra. På kvällen blir det trevligheter med vänner också. Älskar mitt liv alltså, har dock börjat få ångest inför skolan redan. Men men.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

avis... har en vecka kvar ja :( men gereee, det här året kommer bli så jävla bra :D

Svar: Förstår det ;) Ja jag hoppas det........
sara svensson

2012-07-19 @ 22:29:16
URL: http://beaboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0