omg

Ja här är det tyst, men men. Jag var ju som sagt på birsta med Ellen och Erik i fredags. Jag startade min byxjakt och kom snabbt fram till att prova jeans mitt i sommaren är fan inte det roligaste, varmt och förjävligt bara. Men tillslut hittade jag ett par, så jag slog till på två likadana till och med bara för att vara säker på att jag alltid har ett par svarta byxor till hands, använder typ bara det så. Larmet pep som ett djur när vi gick ut ur affären, haha jag hade 4 par jeans hängandes på armen som jag hade glömt lägga tillbaka, haha ja hurrni, det var pinsamt.
 
Sen var jag ut med Fp på kvällen, mycket trevligt må ja säga! Igår färgade jag och Ellen varandras hår, så nu är hon brunett och jag är tvåfärgad igen. Hehe brabra. Problemet är bara att mitt hår är återigen så jävla slitet i topparna igen, varför ska blondering vara så hemskt för håret?? För dåligt. Men men, får väl bada i hårinpackning ett tag så kanske det blir lite bättre iallafall.
 
Igår gick jag bort till Ellen och Jonte där det var en del andra också. Hade roligt och sedan åkte jag in till stan med några. Idag har jag ätit mat på cosmos med Ellen och nu måste jag få sova tills träningen börjar. Skulle egentligen lägga in lite bilder från telefonen, men orkar inte hämta sladden som ligger en meter ifrån mig. Så ja, hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0