Novellen

Men hej, här har det inte hänt så mycket senaste tiden. Jobb, gatufest och för lite datorsittande från min sida, det är därför. Förra veckan hade inte många lugna stunder. Klev upp alldeles för tidigt för att fungera, och la mig alldeles för sent för att jag ens skulle ha någon chans till att tänka dagarnas första timmar. Gatufesten drog igång, och jag hälsade på både tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Halvjobbigt med jobb som börjar 7 på morgonen, men det gick på nått vis det också. Tillbringade iallafall mina kvällar med fina vänner och jag hade skitkul. Har träffat folk jag inte sett på länge och bara haft det allmänt roligt. Känns lyckat. I söndags mådde jag skitbra, det kändes skitskönt att gf var slut trots att jag haft roligt, men känslan att kunna sova ut hur länge jag vill var magisk. Klev dock upp och hoppade in i duschen för att umgås med Lemons på Allstar. Och mer trevligheter med dom blir det till helgen, vi ska åka till Stockholm över helgen, även Johan ska följa med. Så det känns kul faktiskt, trevligt att få umgås med bror också utan att det är något kalas eller så. Känns skönt med en lugn helg, var ett tag sen nu. Var ovanligt pigg imorse, så jobbet har gått grymt trots onda armbågar. Men det går väl an. Är inne på tredje veckan och tiden går fort, snart har jag sommarlov på riktigt i några veckor innan mitt sista år på gymnasiet drar igång igen. Känns mycket bra. Nu ska jag försöka sova lite innan jag drar ut med Lemons på en löptur, å hua


Kommentarer
Postat av: beatrice

Vad kul att det går bra för dig, efter det här sista året i tvåan! <3

2012-07-09 @ 22:35:52
URL: http://beaboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0