no tears for me

Bara för att jag nästan aldrig grinar längre så laddade jag hem en hundfilm som jag har läst miljoner gånger ska vara svinsorglig, haha japp, en hundfilm. Hunden var ju gullig och så, men min plan om att gråta floder sket ju sig. Kanske är jag för lycklig? Haha blev inte ens tårögd ju.
 
Nu ska jag stänga ner och sova. Imorgon ska jag försöka få med mig moder jord på jakt efter ett par nya svarta jeans, mina har gjort sitt för längesen så det är väl på tiden. Dom tog sina sista andetag när jag snubblade i trappen förra helgen när jag försökte mig på att kliva över två steg, jappjapp. Det var dom byxorna de, min favvisar.. Iallafall så ska jag ut med Fp på kvällen, blir nog trevlans de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0