L to the ista

vad har du på dig? Trosor och bh, och en huvtröja utan armar också. Skööönt

Hur mår du? Har huvudvärk, är skittrött för att jag somnade sent och vaknade typ 7 imorse. Är lite förkyld också. Annars är livet prima!!

Vad önskar du just nu? Att någon kunde fixa mig åt mig, haha så jävla tråkigt. Speciellt när man ligger i skönaste sängen med skönaste täcket och ba njuter. Önskar mig givetvis en massa annat också, men just nu det där.

vad har du ätit idag? Två rostade mackor.

vad ska du göra imorrn? Jadu, träna för första gången efter uppehållet. Vill inte ens prata om det, blir andfådd bara jag tänker påre.

och på söndag? Det är söndag imorgon.

vem saknar du? Min moster.

senaste köp? Lunch och en massa nachochips som vi åt igårkväll

vad skrattade du senast åt? Åt gårdagen när jag pratade i telefon med Jennifer förut.

vad grät du senast åt? Vet faktiskt inte, grinar typ aldrig

vem sov du senast med? Ekkeboy

vad läser du just nu? Läser ingenting.

senast sedda film? Cockpit. 

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla, helvete, alltså jag använder många.

Vem var den senaste som ringde dig? Ekke

Har du dejtat någon av en annan religion? Näje

senast 3 inkomna sms? Kan inte skriva dom här, för Jennifers skull :)

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? "Haha bra! :)".

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild, haha

Vilken är din favoritfrukt? Vet inte. Typ mandarin kanske.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Har inget kändisface ja eller, så ingen :)

Vad är du rädd för? Höjder, spindlar, listan kan säkert göras lång

En person du tycker är snygg? Channing Tatum

Blir du lätt svartsjuk? Nja, jag tror inte det. Visar det inte så jättemycket iallafall om jag är det.

Din favoritkaraktär ur en serie? Peyton kanske, ur oth. Eller Lucas för att han är snygg

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Ekke

Vilket språk hade du velat lära dig? Vill vara proffs på engelska bara. Andra språk bryr jag mig inte om

Vad för sorts killar faller du för? Har ingen sort?? Faller väl för dom som intresserar mig, den sorten tycker jag om ;)

Vart vill du åka just nu? Till min moster och sitta i soffan och prata om livet typ.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Eftersom att jag precis fyllt år så har jag inte tänkt på det så mycket faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0