jobb o jobb

Förra året efter gatufesten fick jag den värsta halsflussen jag någonsin haft, fyfasiken va hemskt det var. Fick ingen penicillin på en gång och allt vara bara skit, låg i 40 graders feber och hade dödsångest. Nu ligger jag här och börjar undra om det är på gång igen. Jag får halsfluss en gång om året och det är precis såhär det brukar kännas innan det blomstrar så fint i halsen. Men har jag tur så går det över, vi kan ju hoppas!
 
Robin skulle hämta mig halv imorse, jag råkade somna om lite och 17 över slog jag upp ögonen i panik. Hann precis med att borsta tänderna och klä på mig, sen var det bara att kila iväg. Inget chill här inte. Jobbet går ovanligt snabbt nu så det känns jävligt bra, inte mycket kvar av den här veckan och sen har jag bara en kvar. Sen får jag också vara ledig, kan ju hoppas att vädret är på min sida då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0