Huvudvärk och längtar efter J

Jag borde sova för längesen men det gör jag inte, jag har ont i magen och ont i huvudet och jag är jävligt vaken. Teven är mitt sällskap och än så länge gör den ett bra jobb, celebrity rehab with dr. Drew är väldigt spännande faktiskt. Har inte haft lust att göra nånting idag, men att äta med Ellen på cosmos var trevligt och en träning har jag hunnit med också. Annars då? Sängläge naturligtvis :)) Läste nyss finaste tweeten av bästis och jag längtar efter henne också, jättemycket. Men imorgonkväll träffas vi äntligen, det lär ju bli blod, svett och tårar i vanlig ordning. Haha nejdå, men skratta åt livet gör jag gärna. Så det är min nästa höjdpunkt, hihu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0