for bitter or worse

Men hej, har spenderat två jävligt sköna nätter ute i på Oxviken med Julia. Har endast tagit det lugnt, fotat lite, sett på film, solat, osv. Myspys på hög nivå! Har påbörjat en bränna och mitt ansikte påminner lite om ett stoppljus, men det lägger väl sig. Imorgon hoppas jag på mer sol så jag kan fortsätta.
 
Efter en hel dag ute på altanen så for vi hemåt, käkade middag och åkte sen till BSK för träningsmatch. Stog en halvlek och det gick väl, kändes inte särkilt bra, men fick hålla nollan mina 45 minuter iallafall. Har duschat och fikat lite, ligger i sängen nu och tänkte väl slå på en film. Imorgon blir det mer fotboll och sedan är fredag här igen, tiden rullar iväg och snart sitter jag i skolbänken igen. Har ångest och vill inte, men sista året ska ju va rätt roligt har jag hört, så får väl tänka på det då. Blir utgång och så i helgen iallafall, kan ju blir trevligt de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0