chicken chicken

Jag har sommarjobbat på HL tre år i rad, idag var första gången jag åkte därifrån för att jag är sjuk. Fick typ dåligt samvete, haha.. Menmen, blev avsläppt hemma hos mamma för att städa mitt lille rum för att det skulle komma nån och kolla på huset idag. Sen plockade faster upp mig och släppte av mig hos pappa. Har legat här i sängen sen dess, mår så jäkla dåligt och jag är arg för att det inte går över. Har varit dålig sen förra måndagen och måendet har liksom förändrats. Ja först var det halsen, och sedan kom snoret, och hostan, och till sist huvudvärken. Jahapp, what to do? Har en sån förjävlig huvudvärk att jag helst bara vill sova hela tiden.
 
Men jag är lite glad iallafall! Snart ska jag tatuera mig och jag har längtat efter detta i flera år, wohoo. Jag har jobbat klart på fredag och då ska jag umgås med vänner. Också lagar pappa favvomaten som dessutom är klar nu, så nu ska jag rulla iväg. Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0