what we are

Ääntligen så är jag hemma, i min stuga, i min säng, världens bästa plats. Egentligen är jag less, för det är inte mycket som varken går eller känns bra nuförtiden, men trots det så känns det faktiskt mycket bättre än vad det ibland brukar göra. Det är så lugnt härinne, och ja, det är en fin kväll helt enkelt.

Efter skolan följde jag med Alicia till frissan, där hennes mamma och bror klippte sig. Satt där ganska länge, men hade det väldigt trevligt så det var absolut ingen fara. Sen blev jag avsläppt hos pappa där jag gjorde i ordning lite mat, sen blev jag upphämtad av Anna och for vidare på träningen. Jag vilade ikväll också, men imorgon tänkte jag köra igen, så vi får se hur det går. Satt på ncc en halvtimme kanske, sen kom mamma och vi åkte vidare till timrå och så innan vi kom hem.

Och det var en bit av min dag de. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0