two souls

Men hallå. Kvällens skridskoåkning med laget blev inställt, så här sitter jag och inte gör nånting. Har haft på mig sovtröjan sen jag klev upp, blir lätt så dessa dagar. Men förutom att sitta vid datorn så har jag suttit i soffan, läst gårdagens tidning en gång till, lagat mat som blev väldigt gott må ja säga, sen så har det inte hänt mycket mer. Har längtat efter att duscha hela dagen men har väntat tills pappa kom hem med nytt balsam, så snart hoppar jag in i den iallafall.

Har kikat runt på nätet och läst mängder av saker om thailand, så nu längtar jag ännu mer. Vill åka nu ju. Haha det viktigaste var nog att man inte fick klappa thailändarna på huvudet... Kände besvikelsen inom mig, men det ska jag iallafall försöka undvika fast att det tar emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0