today I don't feel like doing anything

Men hej igen, blev inget skrivet igårkväll då jag kom hem från nordic så sent. Men cupen gick bra och vi tog även hem segern, så det var ju skönt! Tror jag hoppade in i duschen vid strax efter elva igårkväll, sen slocknade jag på några snabba sekunder. Imorse höll jag knappt på att komma ur sängen då hela min kropp består av träningsvärk, ja så kan det gå.

Idag drog jag på mig en mössa som många andra gånger nuförtiden. Sen gjorde ja frukost och skyndade mig till sist iväg till skolan. Hade nått test på svenskan första lektionen. Sen gick jag och käkade sallad på eon med Jennifer och Julia. Sista lektionen hade vi två timmars samhälle, och sen gcik jag hem med Nellie.

Käkade hos pappa, sen kom mamma och hämtade mig och all min packning. Har målvaktsträning vid 8, och innan det tänkte jag köra lite. Var ett tag sen nu, så se upp därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0