time

Lite nattbloggning på g verkar det som. Jajo.
Kom hem för en timme sen typ, har tagit bort smink och borstat tänderna. Har längtat efter sängen länge nu, men annars har jag haft trevligt!
Elin och mor hennes skulle egentligen komma och hämta mig och Jennifer vid strax innan halv tolv, men galningen hade kört av vägen. Så ja ringde mormor och hon var snäll och agerade skjuts till sporthallen. Väl där så kikade vi lite på fotboll, Elin kom och en timme senare var det dags för jobb. Var mer folk idag så tiden gick lite snabbare, det är ju skönt iallafall. Efter matchen så blev jag, Elin och Michaela hämtade och vi åkte till Simon. Var där till tolv kanske, sen blev vi hämtade igen och jag följde med Elin hem. Skrattade åt gamla bilder och pratade med Yvonne. Var iallafall där ett tag innan jag tog bussen hemåt, och nu är ja här. Bästa stället på jorden, s ä n g e n.

Imorgon har jag träning vid tre, sen ska jag till pappa. Mer än så består inte min söndag av, så det är ju skönt. Får ladda upp för ännu en skolvecka, hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0