take me home

Äntligen nerbäddad i sängen, som jag har längtat!!

Som jag skrev i förra inlägget så var jag jävligt trött imorse. Slutade med att jag tog bussen till skolan också, vilket är väldigt, väldigt ovanligt för att vara mig, konstigt nog. Men det var så himla skönt att jag nog lär börja göra det mycket oftare, varför inte liksom. Speciellt nu när kylan verkar ha tagit fart, för jädrar va kallt det har varit idag :o

Timrå vann och jag kom inte från ishallen förän vid kvart i tio, då tog jag mina ömma fötter och gick hem. Borstade tänderna på en gång, tvättade bort sminket och gick ut och la mig. Imorgon börjar jag halv elva och jag lär nog ta bussen imorgon också, fantastiskt skönt.

Nu tänkte jag kika på ett avsnitt av något trevligt, vad vet jag inte än. Vi får väl se, gonatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0