soon

Jag skrev inte igår då jag gick och la mig direkt efter träningen, i hopp om att somna tidigare än vanligt och inte sova så länge idag. Var ju duktig som la mig efter att jag duschat och så, såg lite på tv och väntade på att bli sådär trött som man blir innan man somnar. Gick dock inte så bra. Tillslut slog jag av teven och bara låg där. Stirrade in i väggen, i taket, i teven som var avslagen. Försökte med allt. Jag låg vaken till halv tre kanske, minst. Nä fyfan alltså, undrar hur det ska gå på måndag ja. Hua. Men men.

Igår tog jag mig en minimini springtur bort till mamma, Lemons låg i soffan och där hamnade jag också. Sen övningskörde ja till träningen som var i timrå denna gång, och det gick faktiskt bra! Men träningen var grisjobbig, fyfan. Så idag har jag skaplig träningsvärk, fast inte så mycket som jag trodde faktiskt, så det är ju skönt. 

Nu ska ja googla lite. Haha hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0