sj

Hejhej. Tog mig en skön sovmorgon till ett ungefär, och det satt så jäkla skönt. Låg kvar en stund till och smsade med Moa, sen klev ja upp och tog mig en macka. Satt mig i soffan och läste tidningen, sen satt jag mig här. Det har helt enkelt inte hänt nånting än, men Moa kanske kommer förbi sen och umgås. Det hade ju varit riktigt trevligt nu när hon är hemma och hälsar på lite, så ja, vi får se.

Ikväll vankas det iallafall gristräning, är jag redo? Det tvivlar jag på, men muskler ska byggas och förhoppningsvis tar jag mig ut och springer lite själv också. Så ska detta nog bli bra. En snygg kropp till thailand hade ju inte suttit fel alls så. Bara en vecka kvar av lovet också, känns tråkigt, men samtidigt skönt. Idag är det två månader kvar innan vi tar tåget till arlanda, som sedan tar oss till thailand. Så nu får tiden gärna gå lite snabbare så jag får käka lite ris, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0