ryan adams

Hejhejhejhejhejhej. Jag hade skrivit att jag älskar fredagar om det hade varit vanlig skolvecka, men nu är det lov och endast några enstaka dagar kvar innan skiten börjar igen. DET känns ju jävligt kul. Men jag får väl sluta vara negativ och vara glad över att tiden går istället. För snart ligger vi ju trots allt där, på stranden, i solen, i thailand. MMMMMMMMMM drömmer mig bort.

Har varit ute och kört ett tag nu. Och det gick ju fan bra de, så det känns skönt. Var lite överallt, bland annat nere vid Y.et. Och nu har jag kommit fram till ännu ett nyårslöfte. Jag ska ha med mig kameran hela tiden, för jäklar vad jag hade lust att åka hem och hämta den nu alltså. Svinfint nere vid bron, och ljuset, det var MAAAAAGISKT. Haha så från och med nästa vecka (kameran är hos mamma och jag orkar inte hämta den) så ska jag försöka ha med mig kameran överallt, ja nästan iallafall. Då skulle ju denna blogg bli lite roligare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0