rent hus

Hey påre. Jävligt skönt med fredag, ikväll ska ja njuuta. Eller det ska jag göra i helgen i huvudtaget. Ska ta det lugnt och bo i min onepiece hade ja tänkt, förutom imorgon då jag ska iväg och jobba en sväng.  

Måste ha stängt av alarmen i sömnen imorse, för mamma ringde fem i nio och frågade om jag var vaken. Sen stressade jag på. Hon skjutsade mig till skolan och vi plockade även upp Jennifer på vägen. Skolan rullade på fint och jag var väldigt aktiv må ja säga. Vet inte vad som hänt med mig själv, de är bra iallafall! Mamma kom sen och hämtade mig igen och vi åkte hem, har sen dess inte gjort så mycket. Suttit i soffan och grinat åt biggest loser finalen, haha hua.. Nu sitter jag ute i lyan och ska städa lite. Efter att Jennifer och Julia har tränat klart så kommer dom hit med sallad och sig själva, ska bli trevligt de!

Men nu ska jag dammsuga så allt damm försvinner, kan ju fundera på att hänga upp kläderna som ligger på golvet också. Hähä hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0