reasons

Tjatja. Sov lite för länge idag, somnade lite för sent igår. Ja, det där går ju hand i hand. Nu måste jag bara klara av att vända på dygnet innan måndag, annars får jag det tungt. Jag vill att tiden ska gå, men jag vill inte tillbaka till skolan. Jag älskar ju lov.. Man behöver inte tänka på inlämningar eller prov, man behöver inte tänka på vilken tid man ska kliva upp, och man behöver inte få lika mycket ångest över att man var uppe sent. Snart tar detta slut för en tag, men thailand närmar sig med stora steg och idag är det exakt två månader kvar tills vi sitter på planet. Känns grymt, vi som har väntat och längtat så länge.

Annars då? Ska inte göra nånting speciellt fram till träningen, endast ta det lugnt och ladda inför ett fyspass. Känns skönt. Nu ska jag facebooka lite, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0