on my own

Hallå där. Jäklar va trött jag är ikväll alltså, har gäspat mig igenom kvällen. Tänkte slå på ett avsnitt eller två av nånting innan jag somnar. Imorgon blir det skola och träning som gäller, sen är det äntligen fredag. Det spelar ingen roll om jag legat inne i två dagar nu, jag längtar ändå till helgen, jämt.

Min faster kom och hämtade upp mig förut. Käkade middag hos henne och Bror, och snackade en hel del Thailand. Och nu längtar jag ännu mer, kommer bli så himla skönt, bra, och roligt. Att jag får göra det tillsammans med mina fina gör resan ännu bättre, åh bara 44 dagar kvar innan vi rullar iväg. Fantastiskt det känns i kroppen nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0