nobody knows

Och nu var söndag här.... Jävla, jävla söndag. Jullovet är över och jag längtar massor till nästa ledighet.

Är återigen hos mamma och ligger ute i stugan. Det är kallt och jag är redo för att sova. Dock ska jag nog kika på nått avsnitt av grey's innan jag slår igen ögonen.

Men annars då? Träningen gick väl sådär, har så ont i magen just nu att jag knappt har lust till nånting. Efter träningen så åkte jag och mamma och övningskörde lite överallt också, nu är man på gång vettu!

Imorgon vankas skola, känns jobbigt bara av att skriva det, hua.. På kvällen har jag iallafall träning, gristräning. Så jag förväntar mig en dödligt snygg kropp till sommaren och den bästa konditionen jag någonsin haft (vilket inte borde bli så svårt, det om konditonen alltså..), annarsssss........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0