mör

Heihei bloggen. Min dag har varit skön, väldigt skön. Sen kom jag hem och insåg att jag hade träning, kändes inte så frestande, men ja åkte ju dit såklart.

Åkte upp som ett spjut imorse när alarmet ringde. Sprang in och fixade mig lite, fem över 7 körde jag en omväg till skolan för att få köra lite. Sen gick jag bort till ncc och dubbelbollen började. Har under dagen spelat både fotboll och vollyboll, vilket känns i kroppen nu kan jag lova. Min axel är troligtvis inflammerad. Jag har fått en liten blödning i foten, och mitt knä gör ont. Hua. Dock gick det bra för oss, så man kan ju hoppas att det håller i sig på måndag också, så Alicia slipper bli sur på sig själv, haha ;)

Träningen gick skit. Fick kliva av i gråt då min axel gör så fruktansvärt ont, sen körde jag hem igen. Imorgon är det äntligen fredag igen och det känns så jävla skönt. Har ingenting planerat, så vi får se om det blir hemmakväll med nått gott eller om det händer nått annat. Det lär ju visa sig iallafall.

Har smörjt in kroppen med lite allt möjligt känns det som, ätit en lingongrova och druckit ett glas juice. Mamma har även klippt mitt hår lite då det var vääldigt slitet, och nu ligger jag ute i stugan är och redo för att sova. Vill inte. Men jag måste. Så nu säger jag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0