love the way you lie?

Men tja, ska alldeles snart stänga av och sova lite. Sover så skönt nu när jag tar mina m, så natten ser jag väldigt myckt fram emot! Längtar som ett djur till thailand också, imorgon är det bara 50 dagar kvar tills vi åker till huvudstaden och sedan vidare mot drömlandet. Hua.

Ikväll är jag så jäkla lycklig. Ibland inser man bara hur bra man faktiskt har det, hur fina människor man har omkring sig och hur allting bara rullar på. Visst, allting blir inte alltid som man vill jämt, men man kan inte bara tänka på det heller. Så nu fortsätter vi vara positiva, right?

Imorgon väntas veckans bästa sovmorgon, 11:10, två lektioner, och sedan hemgång! Torsdagar är inte illa dom eller, oroar mig över det nya schemat dock, kan bli många missnöjda ansikten känner jag på mig. Men men! Har även min näst sista träning för veckan :) Sov gotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0